Marketingová strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu

Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Předmětem této práce na téma marketingová studie penzionu Javorský mlýn je charakteristika podniku, analýza jeho současného marketingového mixu, vypracování SWOT analýzy, návrhu na změnu marketingového mixu a doporučení do budoucnosti. První část práce je věnována teorii, začíná obecně cestovním ruchem, definicí marketingu, dále je v práci zmíněna marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza a další teoretické záležitosti. V druhé části se práce věnuje praxi. Nejprve je podnik stručně představen, zanalyzován a poté následuje poslední část, ve které jsou popsána doporučení, která by měl podnik učinit pro jeho správné fungování. Rovněž zde jsou vypracována doporučení na změny marketingového mixu a popsány cíle podniku, krátkodobé a dlouhodobé.
The subject of this work on the topic of Marketing study of Javorský mlýn guesthouse is the company's characteristics, analysis of its current marketing mix, elaboration of SWOT analysis, proposal for change and improvement of the marketing mix and recommendations for the future. The first part is theoretical, starting with general informations about tourism, definition of marketing, marketing strategy, marketing mix, SWOT analysis and other theoretical issues. The second part of the thesis is devoted to practice. Firstly, there is a brief presentation and analysis of the guesthouse, followed by the last part of the thesis, which is describing the recommendations that the guesthouse should take to ensure its proper functioning and growth. Also, there are mentioned recommendations for changes in the marketing mix and the short and long term objectives of the company.
Description
Subject(s)
Cestovní ruch, marketingový mix, penzion, strategie, SWOT analýza, ubytovací portál, Guesthouse, marketing mix, strategy, SWOT analyse, tourism
Citation
ISSN
ISBN