Komunikační strategie společnosti Družstevní závody Dražice - strojírna s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie společnosti Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o. se zabývá, jak už z názvu vyplývá, právě komunikační strategií v dané společnosti. Cílem práce je vyhodnocení používané komunikační strategie ve společnosti a následný návrh doporučení pro zlepšení této strategie. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení marketingové komunikace a popisuje také jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Dále jsou zde zmiňovány také současné trendy marketingové komunikace. Druhá část obsahuje základní informace o vybrané společnosti, její historii a také současnou situaci firmy. Jsou zde také popsány nástroje komunikačního mixu, které společnost v současné době používá. V neposlední řadě je zde uveden návrh doporučení této strategie.
The Bachelor thesis called Communication strategy of Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o., deals with the communication strategy in the given company. The aim of the thesis is the evaluation of the communication strategy used in the company and the creation of subsequent recommendation draft to improve this strategy. The first part of the bachelor thesis is focused on the theoretical definition of marketing communication. It describes the individual tools of the communication mix. There are also mentioned current trends of the marketing communication. The second part includes basic information about the selected company, the history and the current situation of the company. There are described the communication mix tools currently used by the company. Last but not least, it includes the recommendation draft to improve this strategy.
Description
Subject(s)
Družstevní závody Dražice, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace, Communication mix, communication strategy, Družstevní závody Dražice, marketing communication
Citation
ISSN
ISBN