Poziční analýza klíčového produktu podniku

Title Alternative:Positioning analysis of the key product
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tržní pozice produktu je obraz budovaný dodavatelem ve vědomí zákazníků, s cílem vytvořit povědomí o tom, jaké hodnoty zákazník za své prostředky získá. Bakalářská práce posuzuje tržní pozici produktu českého výrobního podniku střední velikosti. Provádí analýzu pozice produktu na trhu EU a ověřuje možnou souvislost úrovně vytváření pozice tohoto produktu a poklesu jeho tržní úspěšnosti v době zostřené konkurenční rivality na trhu. V práci je provedeno teoretické vymezení řešeného tématu - pozice produktu na trhu a je provedena analýza prostředí, ve kterém produkt vzniká (analýza vnitřního prostředí podniku a analýza prostředí, ve kterém je produkt uplatněn - analýza vnějšího prostředí). Dále je provedeno srovnání konkurenčních produktů prostřednictvím srovnávání základních parametrů, které pozici produktu na trhu vytváří - prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Analytické výstupy jsou vyhodnoceny a použity pro formulaci souboru doporučení, které podnik musí změnit pro to, aby pozici produktu zlepšil a zastavil tak klesající trend míry jeho tržní úspěšnosti.
Description
56 s. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, business, marketing, podnikání
Citation
ISSN
ISBN