Analýza konkurence švédského módního řetezce na českém trhu

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kučerová, Ludmila
dc.contributor.author Pavlištíková, Lucie
dc.date 2012
dc.date.accessioned 2015-07-07
dc.date.available 2015-07-07
dc.date.issued 2012
dc.date.submitted 2011-10-31
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/12200
dc.description katedra: KOB; přílohy: 1 CD; rozsah: 110 s. cs
dc.description.abstract The subject of this thesis entitled "Competitive analysis of a Swedish Clothing fashion chain on the Czech market" is as stated above the competitor analysis of Lindex company on the Czech market. The thesis is divided into several segments. The reader has a chance to get familiar with the development of the Company, its responsibilities and offered products. The thesis also offers an analysis of the two largest competitors- KappAhl and H & M. The conclusion tells readers about the proper service that should have been provided and which actually takes place in the Lindex stores. Finally, the thesis deals with a substantial article ? an employee who provides contact between the Company and a customer. The main finding of this paper is that the ultimate need of the Company is relentless focus on customer service, which still bears some shortcomings, especially in communication. Last but not least the importance and satisfaction of company employees has to be taken in consideration, because they create a final impression of good customer service. en
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce, nesoucí název "Analýza konkurence švédského módního řetězce na českém trhu", je analýza konkurence společnosti Lindex na českém trhu. Práce je rozdělena do několika částí, ve kterých má čtenář možnost se blíže seznámit s vývojem společnosti, jejími nabízenými produkty a její odpovědností. Práce také nabízí čtenářům rozbor dvou největších konkurentů, kterými jsou společnosti KappAhl a H&M. V závěru se čtenář dočte o správném servisu, který by měl být poskytován a jak servis poskytovaný zákazníkům reálně probíhá v prodejnách společnosti Lindex. V neposlední řadě se tato práce věnuje podstatnému článku, působícím u společností a zákazníky, a to zaměstnancům. Hlavním přínosem bylo zjištění, že je zapotřebí se zaměřit na zákaznický servis, který stále nese několik nedostatků, především v komunikaci se zákazníky. Za druhé je důležité si uvědomit i důležitost spokojenosti zaměstnanců, kteří dotvářejí konečný dojem společnosti ve styku se zákazníky. cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject competition en
dc.subject customer service en
dc.subject lindex en
dc.subject kappahl en
dc.subject h&m en
dc.subject visual merchanidising en
dc.subject staff en
dc.subject konkurence cs
dc.subject služby zákazníkům cs
dc.subject lindex cs
dc.subject kappahl cs
dc.subject h&m cs
dc.subject visual merchandising cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.title Analýza konkurence švédského módního řetezce na českém trhu cs
dc.title.alternative Competitive analysis of a Swedish Clothing fashion chain on the Czech market en
dc.type Thesis
dc.degree.level mgr
dc.date.defense 2012-06-21
dc.date.committed 2012-05-04
local.faculty Ekonomická fakulta cs
local.department KOB cs
local.identifier.stag 23418
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 464194
dc.subject.verbis zahraniční obchod cs
dc.subject.verbis foreign trade en
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 05:58:23 cs
local.verbis.studijniprogram KOB Ekonomika a managment/Podniková ekonomika cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account