Získání nových zákazníků pro firmu Singltrek pod Smrkem, O.P.S.

Title Alternative:THE ACQUISITION OF THE NEW CUSTOMERS FOR THE COMPANY SINGLTREK POD SMRKEM, O.P.S
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Předmětem této bakalářské práce je získání nových zákazníků pro společnost Singltrek pod Smrkem o.p.s. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikace, segmentaci trhu, výběr cílového trhu a umístění výrobku na trhu. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti, stávající komunikaci se zákazníky, proces segmentace trhu a cílové skupiny. Dále je provedeno dotazníkové šetření na zjištění, zda mají lidé povědomí o společnosti a zájem o její sortiment. Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro propagaci společnosti a jejího sortimentu, navržení postupu k získání nových zákazníků a věrnostního programu, pomocí něhož by společnost pečovala o stávající zákazníky.
The subject of this thesis is to gain new customers for the company Singltrek pod Smrkem o.p.s. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes marketing communication, market segmentation, target market selection and placing on the market. The practical part analyzes internal and external environment of the company, the existing customer communications, the process of market segmentation and target groups. It is also carried out a survey to determine if people have knowledge about and interest in its range. The aim of this work is to design a marketing strategy to promote the company and its product range, design process to acquire new customers and loyalty program through which the company took care of existing customers.
Description
katedra: KHT; rozsah: 61 s.
Subject(s)
marketingová komunikace, segmentace trhu, marketingový, výzkum, marketingová strategie, reklama, marketing communication, market segmentation, marketing research, marketing strategies, advertising
Citation
ISSN
ISBN