Browsing by Author "Pospíšilová, Kateřina"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemČeský svaz žen v Libereckém kraji v 70. a 80. letech 20. století(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Pospíšilová, Kateřina; Lozoviuková, Kateřina
- ItemČeský svaz žen v Libereckém kraji v 70. a 80. letech 20. stoletíPospíšilová, Kateřina
- ItemMetodika agilityPospíšilová, Kateřina; Kupr Jaroslav, PhDr. Ph.D. : 58407Hlavním cílem bakalářské páce je sestavení metodiky agility výcviku a topředevším pro začínající týmy. Své využití najde též u týmů pokročilých. V práci jeuveden vznik a historie agility sportu, soutěžní řád závodů, představení jednotlivýchpřekážek. Součástí práce je anketní šetření. Šetření bylo prováděno mezi vybranýmijednotlivci, kteří se agility věnují již několik let, nebo s tímto sportem teprve začínají.Od 100 dotazovaných psovodů se podařilo získat 84 odpovědí. Hlavním přínosem práceje sestavení metodiky agility (65 stran), věnující se přípravě štěněte, rozvoji psa po jehopsychické i fyzické stránce, výuce jednotlivých překážek různými styly. Součástí práceje nezbytná fotodokumentace (30 obrázků). Výstupní materiál je připraven sloužit jakopříručka pro všechny zájemce o agility sport.
- ItemZískání nových zákazníků pro firmu Singltrek pod Smrkem, O.P.S.(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Pospíšilová, Kateřina; Fridrichová, LudmilaPředmětem této bakalářské práce je získání nových zákazníků pro společnost Singltrek pod Smrkem o.p.s. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikace, segmentaci trhu, výběr cílového trhu a umístění výrobku na trhu. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti, stávající komunikaci se zákazníky, proces segmentace trhu a cílové skupiny. Dále je provedeno dotazníkové šetření na zjištění, zda mají lidé povědomí o společnosti a zájem o její sortiment. Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro propagaci společnosti a jejího sortimentu, navržení postupu k získání nových zákazníků a věrnostního programu, pomocí něhož by společnost pečovala o stávající zákazníky.