Diagnostika dětí předškolního věku
Title Alternative:Diagnostics childs in pre-school
Loading...
Date
2010-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The thesis deals with the issue of Diagnosis preschool children. Its aim was to assess how workers from nursery with this issue. The work is divided into two parts - the theoretical part and the practical part. The theoretical part focuses on the issues from the perspective of expert sources, describes the most common methods that are used for preschool age children, child?s readiness for the school, also known as the diagnosis of preschool age. The practical part presents survey results. Its aim is to determine how the preschoolers are assessed, whether nursery workers notice their expressions in pre-school and pay attention, how the results are communicated to parents.
Bakalářská práce se věnuje problematice Diagnostiky dětí předškolního věku. Jejím cílem bylo zjištění, jakým způsobem pracovnice z MŠ se této problematice věnují. Práce byla rozdělena na dvě základní části. Teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování problematiky z pohledu odborných zdrojů, popisuje, jaké nejčastější metody jsou pro děti předškolního věku používány, na školní zralost a připravenost dítěte, jako asi nejznámější diagnostiku dítěte předškolního věku. Praktická část je vytvořena z výsledků dotazníkového šetření. Jejím cílem bylo zjistit, jak jsou děti v předškolním věku hodnoceny, zda si jejich projevů v předškolním zařízení všímají i pracovnice MŠ, jakým způsobem jsou výsledky předávány rodičům.
Bakalářská práce se věnuje problematice Diagnostiky dětí předškolního věku. Jejím cílem bylo zjištění, jakým způsobem pracovnice z MŠ se této problematice věnují. Práce byla rozdělena na dvě základní části. Teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování problematiky z pohledu odborných zdrojů, popisuje, jaké nejčastější metody jsou pro děti předškolního věku používány, na školní zralost a připravenost dítěte, jako asi nejznámější diagnostiku dítěte předškolního věku. Praktická část je vytvořena z výsledků dotazníkového šetření. Jejím cílem bylo zjistit, jak jsou děti v předškolním věku hodnoceny, zda si jejich projevů v předškolním zařízení všímají i pracovnice MŠ, jakým způsobem jsou výsledky předávány rodičům.
Description
katedra: KSS; přílohy: 1 CD; rozsah: 64 s. (87 281 znaků).
Subject(s)
diagnosis, pre-school age, play, kindergarten teacher, school readiness, observation, history, perception, special education diagnosis, special education teacher, interview, drawing, teacher, diagnostika, předškolní věk, hra, učitelka mš, školní zralost, pozorování, anamnéza, vnímání, speciálněpedagogická diagnostika, speciální pedagog, rozhovor, kresba, pedagog