2020/2 - Science of Economics
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2020/2 - Science of Economics by Author "Weinlich, Petr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemReadiness of small and medium enterprises for marketing automation(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2020) Semerádová, Tereza; Weinlich, PetrVzhledem k rychlosti technologického pokroku v online marketingu a reklamě, marketingová automatizace se dostává stále více do popředí jak v aplikační, tak akademické oblasti. Nicméně i přes rostoucí popularitu tohoto nového marketingové přístupu, malé a střední podniky (MSP) narážejí na řadu významných překážek při jeho začleňování do svých podnikatelských procesů. V důsledku vysokých nároků na sběr zákaznických dat a nedostatku znalostí nezbytných k obsluhování systémů a řešení marketingové automatice, mnoho podniků není schopno plně využít potenciál, který marketingové technologie nabízejí. Tento článek popisuje mechanismy fungování automatizačních systémů v marketingu, shrnuje současný výzkum v této oblasti a analyzuje připravenost českých MSP implementovat nástroje digitálního marketingu a překážky, které jim v tom brání.