2021/2 - Science of Economics
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2021/2 - Science of Economics by Author "Dostál, Michal"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemDIGITAL CUSTOMER SERVICE TRENDS: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2021) Dostál, MichalSlužby zákazníkům jsou velmi důležitou součástí mnoha firem a jejich portfolia produktů a služeb. V současnosti se služby zákazníkům zaměřují především na jejich digitální podobu. V rámci provedeného předchozího výzkumu byly identifikovány čtyři současné trendy v digitálních službách zákazníkům: virtuální asistenti, personalizace služeb, mobilní technologie a opinion mining. Cílem tohoto článku je porovnat tato zjištění s realitou, a to pomocí diskuse s odborníky v rámci uspořádané focus group a též vyzdvihnout hlavní příležitosti a výzvy při implementaci těchto technologií. Výsledky korespondují se zjištěními v akademické literatuře.