Získání nových odběratelů pro firmu ODETKA, a. s.

Title Alternative:THE ACQUISITION OF THE NEW CUSTOMERS FOR THE COMPANY ODETKA, A. S.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato práce je zaměřena na českou společnost Odetka, a.s., která se zabývá výrobou šněrovadel, technických a oděvních šňůr, sítěmi na ovoce, na sport, lešenářské sítě, a také se zabývá kompletní montáží těchto výrobků. Cílem práce bylo získat nové odběratele pro tuto firmu a doporučit postup pro získání těchto odběratelů. Také byla zmapována stávající komunikace se zákazníky, a proveden marketingový průzkum.
Thesis work is focused on Odetka, a.s. - a Czech company that manufactures laces, technical and clothing lines, nets for fruit, for sport and scaffolding nets. It also provides complete installation of these products. The aim was to gain new customers for the company and recommend further procedures for obtaining new customers. At the same time, communication with customers was mapped and marketing research was performed.
Description
katedra: KHT; rozsah: 54 s. (55 724 znaků)
Subject(s)
marketingová komunikace, segmentace trhu, marketingový průzkum, odběratel, propagace, marketing communication, marketing segmentation, marketing research, costumer, publicity
Citation
ISSN
ISBN