Textilní marketing v kombinované formě výuky

Title Alternative:Textile marketing in combined form education
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
First chapter of bachelor work in mainly concerned with history of textile marketing it´s progression and origin. Second part is engaged with theory of marketing research. Third part is focused on implementation and interpretation of marketing research. Forth parth is centred on theory of promotional and advertising mareriale which are related to creation of an imformative and promotional piece.
První kapitola bakalářské práce se zabývá hlavně historií studinního oboru textilní marketing, vývojem a vznikem. Druhá část je věnována teorii marketingového výzkumu. Další část je zaměřena na realizaci a vyhodnocení marketingového výžkumu. čtvrtá část je zaměřena na teorii reklamních a propagačních materiálů, které souvisejí s tvorbou informačního a propagačního článku.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 CD; rozsah: 46 s., 3 s. obr. příloh.
Subject(s)
marketing, analysis, combined education, textile, promotional piece, marketing, analýza, kombinované studium, textil, propagační článek
Citation
ISSN
ISBN