Relaxační aktivity ve výtvarných předmětech

Abstract
Bakalářská práce se zabývá činnostmi, které při zařazení do běžné výuky výtvarných předmětů přispívají k relaxaci žáků a zároveň podporují dobré klima kolektivu. Teoretická část seznamuje s obecně rozšířenými metodami tvořivého pojetí vzdělávání, věnuje se pojmu artefiletika, arteterapie a další základní terminologii, představuje školní třídu jako proměnlivé prostředí pro rozvoj dospívajících, jehož některé parametry blíže vysvětluje. Cílem praktické části je uvést několik příkladů zpracovaných do podoby metodických listů, které mohou posloužit jako inspirace pro výtvarně zaměřené středoškolské učitele.
The bachelor thesis deals with activities that contribute to relaxation of pupils when they are included in ordinary art lessons and at the same time support a good climate of the collective. The theoretical part introduces the general methods of creative concepts of education, it deals with the term artefiletics, artetherapy and other basic terminology. It represents a school class as a changing environment for the development of adolescents, where some of its parameters are explained in detail. The aim of the practical part is to present several examples processed into the form of methodological sheets, whichcan serve as inspiration for art-oriented secondary school teachers.
Description
Subject(s)
artefiletika, vzdělávání, školní třída, arteterapie, výtvarné předměty, artefiletics, education, classroom, art therapy, art subjects
Citation
ISSN
ISBN