Formování osobnosti dětí mladšího školního věku pomocí pohybových aktivit

Abstract
Cílem bakalářské práce Formování osobnosti dětí mladšího školního věku pomocí pohybových aktivit je vytvoření zásobníku pohybových aktivit sloužících k formování fyzické, psychické a sociální stránky osobnosti dětí mladšího školního věku. V práci jsou shrnuty teoretické informace týkající se fyzické, psychické a sociální charakteristiky dětí mladšího školního věku. Zaměření je také na funkci a motivaci pohybové aktivity a na pohybové předpoklady dětí v daném věku.Výsledný zásobník vznikl testováním 50 pohybových aktivit dětmi mladšího školního věku (od 7 do 9 let) v období od října 2017 do února 2018 na zájmovém kroužku Sportovní hry při ZŠ Česká. Výsledkem testování je zásobník 40 pohybových aktivit, které nejlépe splňovaly zadané parametry (rozvoj osobnosti dítěte, bezpečnost, organizace, zábava) hodnotícího formuláře.
The goal of the bachelor thesis The personality shaping of younger school age children with the help of physical activities is the creating of the stack of physical activities that are used for the shaping of physical, mental and social aspect of the character of younger school age children.In the thesis there is summarized the theoretical information of physical, mental and social aspect of younger school age children. The focus is on the function and motivation of physical activity and on the physical assumptions of children in the given age, too.The final stack was created by testing of 50 physical activities by younger school age children (from 7 to 9 years old) in the period of October 2017 to February 2018 at the amateur club called Sports games at Primary School Česká. The result of testing is the stack of 40 physical activities that were the best for the entered parameters (the development of children personality, safety, organization, fun) of the evaluating form.
Description
Subject(s)
pohybová aktivita, hodnocení, formování, rozvoj, physical activity, evaluating, shaping, development
Citation
ISSN
ISBN