Marketingová komunikace firmy Autozítka s.r.o.

Title Alternative:Marketing communication of Autozítka limited
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
In this thesis I would like to consider the importance of marketing communication in small- and medium-sized companies and show the possibilities of communication in the case of Autozítka limited. The theoretical part describes marketing, marketing communication and its importance, and describes the instruments of communication too. The practical part describes the firm Autozítka limited and contains the main facts about the company, the analysis of the recent communication and some examples. The last section contains my own suggestions to make the recent communication better. The emphasis is placed on the diversity of communication in small companies and on the description of some used examples.
Cílem této diplomové práce je zhodnocení významu marketingové komunikace pro malé a střední podniky s praktickou aplikací ve firmě Autozítka s.r.o. Teoretická část je zaměřena na obecná východiska marketingu, výklad pojmu marketingová komunikace a objasnění hlavních nástrojů, které se při komunikaci používají. Praktickou část tvoří obecná charakteristika firmy Autozítka s.r.o. a analýza současné marketingové situace ve firmě včetně konkrétních příkladů. Závěrečná část obsahuje návrhy na vylepšení současné komunikace, které vycházejí z omezeného rozpočtu a možností firmy. Důraz je kladen především na odlišnosti a specifické aspekty komunikace menších firem při aplikaci různých nástrojů a dále na popis konkrétních příkladů komunikace firmy.
Description
katedra: KMG; rozsah: 67 s., 3 s. obr. příloh
Subject(s)
autozítka limited, internet communication, marketing, marketing communication, marketing mix, marketing concepts, marketing environment, microenvironment, macroenvironment, marketing communication mix (promotion mix), personal selling, sales promotion, direct marketing, entertainment, advertising, services, public relations, autozítka s.r.o, internetová komunikace, marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingové koncepce, marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, komunikační mix, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing, péče o zákazníky, reklama, služby, vztahy k veřejnosti
Citation
ISSN
ISBN