Návrh organizace prodeje a výroby poloměřenek ("Personal tailoring") v podmínkách dceřiné společnosti Bernhardt Oděvního podniku, a. s. Prostějov

Title Alternative:Project organization of distribution and manufacturing personal tailoring product by means of subsidiary company Bernhardt in possesion of Oděvní podnik a. s. Prostějov
Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá organizací prodeje a výroby měřenkových produktů Oděvního podniku, a.s., který tyto výrobky uvádí na trh prostřednictvím své dceřinné společnosti Bernhardt a jejich obchodních zástupců. Práce vytváří komplexní přehled současného stavu nabízených produktů firmy Bernhardt a rovněž analyzuje firmy, které svou působností na trhu přímo firmě Bernhardt konkurují. V další fázi se práce zaměřuje na tvorbu nového programu tzv. poloměřenek ({\clqq}Personal tailoring``), který byl vytvořen transformací velice úspěšného měřenkového výrobního programu Made To Measure (MTM). V bakalářské práci byl vytvořen konkrétní návrh podoby tohoto programu, jeho předpokládaná ekonomická efektivnost a definován jeho význam pro další rozvoj mřenkových programů již firmou Bernhardt úspěšně zavedených.
Bachelor thesis is dealing with the organization of the production and sales of made to measure garments in Odevni podnik, a.s., who placed this products on the marked through its subsidiary company Bernhardt and Bernhard´s commercial representatives. This thesis is giving complex survey of the present state of the products which are offered by Bernhardt company and is analysing companies, which are competitors of the Bernhardt company on the market. In the next part the thesis are concentrated on the new programme of so called {\clqq}personal tailored`` garments, which was created by transforming of the very successful {\clqq}made to measure`` production programme. In the bachelor thesis the concrete proposal of the programme and its expected economic effects are presented. It is defined its significancy for another development of the made to measure programms already successfuly implemented by Bernhardt company.
Description
katedra: KKV; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 79 s.
Subject(s)
cena výrobce, cenová relace, detailní cena, fazonové vypracování, marže, materiálový katalog, měřenka, měřenková výroba, obchodní zástupce, poloměřenka, privátní prodejní značka, prodejní místo, střihová transformace, vrchový materiál, vybavení, catalogue of materials, cutting´s transformation, design of the style, detailed price, made to measure production, made to measure garment, margin, personal tailoring, price level, private sales trademark, producer´s price, sales place, sales representative, trimings, top fabric
Citation
ISSN
ISBN