Přežití národních leteckých společností používajících strategii rozlišování a zákazníkův postoj vůči tomu.

Title Alternative:Survival of National Airlines Using a Differentiation Strategy and Customers' Atitudes Towards it.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This work is focused on strategies used by national and low-cost airlines. The focus is given on three generic strategies (Porter, M. 1980). Moreover, the work point out the customer behaviour and his decision process. Furthermore, the work analyse European Airline industry.
Práce se zaměřuje na strategie, které jsou používané národními aerolinkami a nízkorozpočtovými aerolinkami. Důraz byl kladen hlavně na tři základní strategie (Porter M.,1980). Dále se práce zaměřuje na zákazníka (jeho chování a rozhodování). Nechybí ani analýza dnešního evropského leteckého průmyslu.
Description
katedra: KPE; přílohy: 1x CD; rozsah: 65 s., 7 s.
Subject(s)
airline industry, competitive advantage, low-cost airlines, national airlines, alliances, three generic strategies, customer behaviour, social classes, value and uniqueness, letecký průmysl, konkurenční výhody, nízkorozpočtové aerolinky, národní aerolinky, aliance, tři všeobecné strategie, chování zákazníka, sociální třídy, hodnota a jedinečnost
Citation
ISSN
ISBN