Personální marketing ve firmě Protool s.r.o.
Title Alternative:HR Marketing in Protool Ltd.
Loading...
Date
2009-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Obsahem této diplomové práce je personálně - marketingová studie. Pro účely této práce jsem si vybrala firmu Protool s.r.o. (bývalý Narex Česká Lípa a.s.), výrobce elektrického ručního nářadí. Cílem této práce je provést analýzu firmy v oblasti personálního marketingu, zhodnotit situaci a navrhnout opatření, která by strategii v dané problematice firmy zlepšila. Personální marketing je novým přístupem ve firmách, jak získávat nové zaměstnance a jak o ně následně pečovat. V samostatných kapitolách je zpracována analýza marketingového mixu v personalistice. Praktická část navazuje jednotlivě na teoretické části, postupně po nástrojích. Závěry na konci každého nástroje obsahují vlastní návrhy a doporučení firmě v oblasti personálního marketingu.
The dissertation content is HR-marketing study. For the dissertation purposes I have selected Protool, Ltd. (Narex Česká Lípa Inc. in the past), the company that is situated in Česká Lípa and which works in hand - held electric tool industry. The aim of this dissertation is to make a situation analysis of this company, evaluate HR Marketing and make suggestions to improve strategy in the area of HR Marketing. HR Marketing is a new attitude in companies how to get new employees and how to treat them well. In the individual parts is processed analysis of marketing mix in HR. Practical part follows separately the teoretical parts, step by step. Final parts in the end of all instruments include my own suggestions and recommendations in the area of HR marketing in Protool Ltd.
The dissertation content is HR-marketing study. For the dissertation purposes I have selected Protool, Ltd. (Narex Česká Lípa Inc. in the past), the company that is situated in Česká Lípa and which works in hand - held electric tool industry. The aim of this dissertation is to make a situation analysis of this company, evaluate HR Marketing and make suggestions to improve strategy in the area of HR Marketing. HR Marketing is a new attitude in companies how to get new employees and how to treat them well. In the individual parts is processed analysis of marketing mix in HR. Practical part follows separately the teoretical parts, step by step. Final parts in the end of all instruments include my own suggestions and recommendations in the area of HR marketing in Protool Ltd.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD; rozsah: 77 s., 21 s.obr. přloh
Subject(s)
místo výkonu práce, odměna za práci a motivace, personální marketing, pracovní místo, prezentace pracovní nabídky, hr marketing, place, price, product, promotion