Analýza a tvorba marketingové strategie pro firmu WEBING s. r. o. působící v oblasti ICT

Title Alternative:Marketing Strategy: Analysis and Propasal for the company WEBING Ltd. operating in ICT
Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce popisuje problematiku marketingové strategie nově vzniklé společnosti. Práce vychází z vybraných teoretických kapitol. Nejprve se věnuje problematice vizí, poslání a cílů firmy, která je výchozí pro úspěšné stanovení marketingové strategie. Teoretická metodika je dále v práci uplatňována na konkrétním příkladu ve společnosti WEBING s. r. o. Firemní marketingová strategie je analyzována dle SBU, kde největší pozornost je věnována tvorbě www stránek. Právě pro tuto strategickou podnikatelskou jednotku byl realizován marketingový výzkum, jehož výsledky přispívají celkové koncepci marketingové strategie firmy.
The thesis is dealing with marketing strategy of newly established company. The work is based on particular theoretical chapters. Firstly it describes issues which are necessary for determination of successful marketing strategy. It concerns the vision, mission and goals of the company. The theoretical findings are further applied on particular case of WEBING Ltd. company. Its marketing strategy is analysed according to its SBUs, this part mainly considers the web-sites creation. Once this SBU was defined, the marketing research was accomplished. The overall results and findings contribute to the general WEBING´s marketing strategy.
Description
katedra: KMG; rozsah: 84 s., 5 s. obr. příloh
Subject(s)
internetový marketing, komunikační mix, marketingový plán, marketingová strategie, situační analýza, swot analýza, internet marketing, communication mix, marketing plan, marketing strategy, situation analysis, swot analysis
Citation
ISSN
ISBN