Využití multimediálních technologií k obchodní a marketingové podpoře malých a středních podniků.

Title Alternative:Multimedia Technologies Used For The Business and Marketing Support of Small and Medium Enterprises.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Dynamical growth of the information technologies brings together new possibilities of the utilization of these instruments in professional usage. This graduation solves the problems of the current multimedia technologies usage as a business and marketing support of small and medium enterprises. The author expresses comprehensive information about the problem in this area of the information sciences to the reader. The article is mainly about the analysis of the necessary theory for understanding of the practical utilization of the possibilities in small and medium enterprises. An inseparable part of the thesis is the necessary economical knowledge. The theory and practice of these problems are discussed in the particular chapters. The thesis is concluded by the complete review of the technology utilization and the review of benefits for the organization.
Dynamicky se rozvíjející oblast informačních technologií přináší stále nové možnosti jak tyto prostředky využít v profesionální sféře. Diplomová práce řeší problematiku využití současných možností v oblasti multimediálních technologií k obchodní a marketingové podpoře malých a středních podniků. Autor přináší čtenáři ucelený pohled nad tímto komplexním problémem dané oblasti informatiky. Jedná se o rozbor důležitých teoretických poznatků potřebných k porozumění následně popisovaných možností využití multimédií v praxi malého a středního podnikání. Nedílnou součástí práce jsou také poznatky k dané oblasti ekonomiky. V jednotlivých kapitolách je nejdříve rozebrána teorie týkající se daného tématu a ve druhé části je popsána situace z praxe. Práce je uzavřena kompletním zhodnocením možností využití daných technologií a přínosu pro organizaci.
Description
katedra: KIN; přílohy: 1 CD-ROM; rozsah: 85
Subject(s)
multimedia, multimedia technologies, small and medium enterprises, marketing, strategy, communication, public relations, propagation, advertisement, multimedia, multimediální technologie, malé a střední podnikání, marketing, strategie, komunikace, vztah s veřejností, propagace, reklama
Citation
ISSN
ISBN