Rozšíření prodeje na zahraničním trhu

Title Alternative:Penetration to the foreign market
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tématem diplomové práce je problematika optimální distribuce zbytného spotřebního zboží - bižuterie - na trhu jedné ze zemí EU - Francie. V prvých třech kapitolách autorka rozebírá různé možnosti distribuce a distribučních cest, jejich vhodnost dle druhu zboží a typu konečného zákazníka. Ve čtvrté kapitole je podrobně popsáno základní dělení bižuterie a bižuterních polotovarů na jednotlivé zbožové struktury. Pátá kapitola se zabývá charakteristikou francouzského bižuterního trhu a hlavními vývojovými trendy jak v prodeji polotovarů tak i hotové bižuterie. V následující části autorka analyzuje vývozy jablonecké bižuterie do Francie. Zabývá se rozborem zákaznické sítě a komoditní strukturou v delším časovém období. Z rozboru vývoje obratů s jednotlivými zákazníky a na základě trendů vývoje, s ohledem na chování konkurence autorka navrhuje optimální modely distribuce jak pro polotovary tak i pro hotovou bižuterii. Diplomová práce je doplněna celou řadou tabulek a obrázků. V příloze autorka nastiňuje odhad nákladů na nový způsob distribuce a případná rizika této změny.
The graduation theses theme is optimal distribution policy of consumer´s goods - imitation jewellery from Jablonec to France, one of the biggist European jewellery market. In the first three chapters author analyses different possibilities of distribution and distributions ways, their availability accordance to kind of goods and final customers type. The fourth chapter contains the detailed describtion of different group of imitation jewellery and semi-finished products made in Jablonec nad Nisou and exported by Jablonex company. The fifth chapter occupies by characterization of actual French market of imitation jewellery, main development in imitation jewellery and in their semi-finished product. In the next part author analyzes in detail French consumers of Jablonec´s jewellery and analyzes their expectations. She describes commodity structure of export of Jablonec´s jewellery into France i.e. turn-over of glass beads, glass stones, buttons and imitation jewellery in the long-term perspective. From the analysis of current position of company on the French market and number of its customers author suggests optimal method of distribution not only for semi-finished product but also for Jablonec´s imitation jewellery. This gaduation theses is supplemented by a multitude of pictures and tables. Author suggests in attachment her presumption of costs for new method of distribution and possible risk of this change.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD; rozsah: 77s., 10 s. příloh
Subject(s)
bižuterie, bižuterní polotovary, butik, distribuce, distribuční cesty, francouzský bižuterní trh, importér, katalogový prodej, logistika, prostředník, značka, jewellery, jewellery{\crq}s semiproducts, boutique, distribution, distribution channel, french jewellery market, importer, catalog sale, logistic, mediator, brand name
Citation
ISSN
ISBN