Návrh a vývoj emailové kampaně pro českou firmu zabývající se prodejem počítačů

Title Alternative:The design and development of an email advertising campaign for a Czech IT company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Nowadays internet advertising has become more important. The e-mail advertising belongs to the essential tools for the firm to advertise itself on the internet. This dissertation is focused on designing the e-mail campaign based on the relevant theory. Czech Computer s.r.o has been chosen as an example where the new e-mail campaign could be launched. Afterwards the current e-mail campaign is confronted with the suggested one and it is examined what is the best solution for this particular firm. The research is aimed on gathering the customer´s attitude about both of the designs of the e-mails and the firm´s capability, suitability, feasibility and acceptability of suggested solution. The results about each e-mail campaigns are compared. Finally the recommendations are given and the conclusions are made. The evaluation from the research can provide useful information for the firms, which are thinking about launching a new e-mail campaign to increase the sales and customer´s loyalty.
V dnešní době získává reklama prostřednictvím internetu stále více na důležitosti. Emailová reklama patří k základním nástrojům jak se firma může na internetu propagovat. Tato bakalářská práce je zaměřena na návrhu emailové reklamy, která je založená na příslušné teorii. Firma Czech Computer s.r.o byla vybrána jako dobrý příklad kde by navrhovaná reklamní emailová kampaň mohla být spuštěna. Následně jsou původní a navrhovaná kampaň navzájem porovnány a je zjištěno, která z nich je pro firmu přínosnější. Průzkum je zaměřen na zákaznické názory na obou reklamních emailových kampaní. Dále je zkoumána navrhovaná kampaň vzhledem k firemní kapacitě, vhodnosti, proveditelnosti a přístupnosti. Následně jsou obě kampaně porovnány a na základě výsledku jsou stanoveny doporučení a závěr. Analýza průzkumu může poskytnout zajímavé informace pro firmy, které by chtěli zahájit nebo vylepšit své reklamní emailové reklamy. Tyto informace mohou firmě dopomoci k zvýšení prodeje a zákaznické loajalitě. V dnešní době získává reklama prostřednictvím internetu stále více na důležitosti. Emailová reklama patří k základním nástrojům jak se firma může na internetu propagovat. Tato bakalářská práce je zaměřena na návrhu emailové reklamy, která je založená na příslušné teorii. Firma Czech Computer s.r.o byla vybrána jako dobrý příklad kde by navrhovaná reklamní emailová kampaň mohla být spuštěna. Následně jsou původní a navrhovaná kampaň navzájem porovnány a je zjištěno, která z nich je pro firmu přínosnější. Průzkum je zaměřen na zákaznické názory na obou reklamních emailových kampaní. Dále je zkoumána navrhovaná kampaň vzhledem k firemní kapacitě, vhodnosti, proveditelnosti a přístupnosti. Následně jsou obě kampaně porovnány a na základě výsledku jsou stanoveny doporučení a závěr. Analýza průzkumu může poskytnout zajímavé informace pro firmy, které by chtěli zahájit nebo vylepšit své reklamní emailové reklamy. Tyto informace mohou firmě dopomoci k zvýšení prodeje a zákaznické loajalitě.
Description
katedra: KMG; přílohy: 2x CD-R; rozsah: 70-90
Subject(s)
advertising, e-mail campaign, research, attitude, capability, suitability, feasibility, acceptability, customer´s loyalty, reklama, reklamní emailová kampaň, průzkum, zákaznické názory, kapacita, vhodnost, proveditelnost, přístupnost, zákaznická loajalita
Citation
ISSN
ISBN