Marketingový plán pro vybranou skupinu států arabského světa

Title Alternative:A marketing plan for a choosen group of countries in the arab world
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato diplomová práce byla vypracována na téma {\clqq} Marketingový plán pro vybranou skupinu států arabského světa`` pro společnost Preciosa - Lustry a.s., která patří k předním světovým výrobcům dekorativních svítidel a své produkty prodává po celém světě. V úvodu jsou uvedeny důvody, které mě vedly k výběru právě tohoto tématu. Další část se zabývá charakteristikou společností Preciosa - Lustry a.s., jsou zde uvedeny základní údaje o její činnosti a její historie. V teoretické části je popsána problematika tvorby marketingového plánu obecně a jeho jednotlivé kroky. Následuje hlavní část, ve které jsem se pokusil vytvořit konkrétní marketingový plán pro společnost Preciosa - Lustry a.s. Nejprve jsem povedl externí a interní analýzy, pak vybral hlavní cíle, následně detailně rozpracoval jednotlivé nástroje marketingového mixu (produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci) a konečně uvedl i časový plán jednotlivých akcí. V závěrečné části jsem provedl stručné shrnutí.
The topic of this thesis is {\clqq}Marketing plan for a chosen group of countries in the Arab world`` and was done for the company called Preciosa - Lustry a.s., which belongs to the main producers of the decorative lighting in the world and its products is selling all around the planet. In the introduction I have given the reasons for choosing this theme. The following part is about the description of the company Preciosa - Lustry a.s., showing information about the company activity and history. The next part is describing the difficulties of creating a marketing plan from the theoretical point of view. Then follows the main part in which I am trying to create a marketing plan for the company Preciosa - Lustry. At first I carried out an external and internal analysis, then I set main goals. Then follows an elaborate plan of marketing mix (product, price, distribution and marketing communication) and a specific time schedule of each campaign. In the final part I have carried out brief summary of my thesis.
Description
katedra: KMG; přílohy: CD ROM; rozsah: 89 s., 7s. příloh
Subject(s)
marketingový plán, Blízký východ, kulturní rozdíly, obchod, zákazník, konkurence, marketingové cíle, marketing plan, Middle east, cultural differences, commerce, customer, competition, marketing goals
Citation
ISSN
ISBN