Alternativní metody výuky

Title Alternative:The alternative methods of education
Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Cílem této bakalářské práce je vytvoření výukového CD na téma grafických karet a 3D akcelerátorů pro nejpoužívanější počítačové platformy, a to s důrazem na dnes nejrozšířenější platformu PC. Toto CD je koncipováno jako výukový prostředek tohoto a souvisejících témat na Technické Univerzitě v Liberci a to buď v této podobě (tj. celého CD), jakožto pomůcka pro přednášejícího lektora, nebo jako samostatná prezentace v rámci internetového vzdělávání E-learning. Obsahem je vývoj grafických prostředků počítačů od éry tzv. 8 bitů z počátku osmdesátých let přes 16 a 32 bitové počítače různých platforem až po dnešní grafické karty a 3D akcelerátory pro počítače platformy IBM PC. Také jsou zde popsána řešení profesionálních grafických systémů, které představuje především firma SGI se svojí platformou (Silicon Graphics Incorporated). Snahou bylo vytvořit nejen stručný přehled, ale interaktivní dílo obohacené o vstřícné uživatelské rozhraní, názorné ukázky k danému problému v podobě obrázků, videí a demo programů. To vše se zvážením rozumného poměru hloubky vs. chytlavosti tématu. Vzhledem k obsáhlosti problému je pravděpodobné, že s příchodem novějších technologií bude i tato práce později aktualizována k zachování úplnosti tématu.
The aim of this Bachelor Thesis is to make education CD to the topic of graphics cards and 3D accelerators for most used computer platforms with an emphasis on today most common PC platform. This CD is drawn up as an education instrument of this and elsewhere themes on Technical University Liberec and respectively in this shape (as a whole CD) as an education instrument for a professing lector, or as a separated presentation in internet education called E-learning. It contains development of computer graphic abilities from the 80´s era 8 bit computers, through different platforms on 16 and 32 bit computers to modern graphics cards and 3D accelerators for PC platform. There are also described solutions of professional graphic systems which represents particularly SGI (Silicon Graphics Incorporated) company with their own specific platform. Goal was to make not only text summary but also interactive CD with bonus in user friendly interface, illustrated with many pictures, some videos and demos. Everything with sense on proportion between depth vs. attraction of this theme. With sence to comprehensiveness of problem is probable that this work will be actualized later for keeping this theme fullness.
Description
Subject(s)
Citation
ISSN
ISBN