Marketingový průzkum pro výrobce funkčního prádla

Title Alternative:Marketing survey for functional clothing producer
Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem bakalářské práce je obeznámit Vás se základními pojmy z teoretické oblasti marketingu, marketingového průzkumu a tyto poznatky uplatnit v analytické části. V analytické části byl proveden marketingový průzkum pro konkrétního výrobce funkčního prádla se zaměřením na vnímání funkčního prádla a konkrétní značky tohoto druhu prádla veřejností. Výsledky byly zpracovány do grafů a byla navržena patřičná doporučení pro zlepšení situace firmy.
The aim of the bachelor thesis is to inform you about fundamental terminology from marketing theoretical area, marketing survey, and to apply these findings in the analytical part. A marketing survey for a specific clothing producer was carried out. The survey focused on a particular functional clothing brand and the functional clothing´s perception by the general public. The results were inserted into charts and appropriate suggestions for improvement of the company´s situation were made.
Description
katedra: KKV; přílohy: tabulka, dotazník, funkční prádlo; rozsah: 53
Subject(s)
marketing, funkční prádlo, marketingový průzkum, respondent, dotazník, informace, marketing, functional clothing, marketing survey, informant, questionary, information
Citation
ISSN
ISBN