Oděvy propagující značku

Title Alternative:Clothes that advertise brand
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této práce je představit realizovaný marketingově-textilní projekt Kofola Fashion, včetně jeho počátečních cílů a jejich naplnění i včetně realizace a zhodnocení celé akce. Jsou popsány obecné marketingové teorie, které jsou pak demonstrovány na společnosti Kofola, a. s. Další část práce je zaměřena na roli textilu v propagaci značek. V práci jsou doporučeny návrhy změn, které by se měly v případě pokračování projektu Kofola Fashion objevit.
The goal of this work is to introduce the ongoing Kofola Fashion textile-marketing project, including its initial goals and their fulfillment along with the implementation and evaluation of the entire event. General marketing theories have been described and subsequently demonstrated at Kofola, a.s. The following section of the work is focusing on the role of textile in the promotion of brand names. The work is recommending proposed changes which should appear in the event the Kofola Fashion project will be continuing.
Description
katedra: KHT; rozsah: 49s., 19 s. obr. příloh
Subject(s)
kofola fashion, reklamní textil, marketing, kofola fashion, advertising textile, marketing
Citation
ISSN
ISBN