Psychologie prodeje oděvů

Title Alternative:Clothes Retail Psychology
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Práce je zaměřena na vhodný způsob oblékání plnoštíhlých žen. První teoretická část se věnuje charakteristice jednotlivých barev, jejich významu a základní kategorizaci životních stylů. Podrobně jsou zde rozebrány jednotlivé typy ženské plnoštíhlé postavy. Druhá, praktická část práce představuje průzkum oblékání plnoštíhlých žen realizovaný v Liberci a analyzuje jeho výsledky. Výslednou součástí je příručka pro prodejnu oděvů, vytvořená jako návod pro oblékání žen nadměrných postav.
My thesis focuses on the fitting way of plump women´s clothing. The first, theoretical part introduces the characteristics of individual colours, their meanings and the basic categorization of lifestyles. Individual types of women´s figures are analysed in detail. The second, practical part of my thesis presents and analyses results of a research on plump women´s ways of clothing realized in Liberec. As a result a handbook for clothing store follows as a manual for fitting clothing for over-size figured women.
Description
katedra: KHT; rozsah: 44
Subject(s)
žena, plnoštíhlý, barva, postava, styl, oděv, woman, plump, colour, figure, style, clothing
Citation
ISSN
ISBN