Projekt firmy se zaměřením na podporu mladých módních textilních tvůrců

Title Alternative:Project of company aiming at supporting young fashion designers
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této bakalářské práce bylo na základě výzkumu spotřebitele a konkurence zjistit, jakým způsobem by v Liberci vylo vhodné prezentovat a prodávat práce začínajících módních tvůrců. V úvodu práce byla popsána současná česká módní tvorba a práce katedry designu Technické univerzity v Liberci, která pro budoucí praxi vychovává začínající mladé návrháře. V další části byly provedeny výzkumy spotřebitele a konkurence, jejichž bylo cílem definovat požadavky zákazníků a ukázat na největší potenciální konkurenty a jejich prodejní strategie. V závěru bylo provedeno vyhodnocení různých možností prodeje a propagace modelových originálů a jejich ekonomické zhodnocení.
The aim of this bachelor´s thesis was to investigate how the products of starting young fashion designers could be presented and sold in the light of the consumer and competition research. At the beginning of the thesis the current situation of the Czech fashion production was analyzed as well as the production of the Design Department at the Technical University of Liberec. This department trains young fashion designers and prepares them for their future practice. In the following part of the thesis the research of consumers and competition was carried out. The research aimed at defining the customers{\crq} requirements and also revealed the biggest potential competitors and their sale strategies. Finally, various possibilities of sale and promotion were evaluated and judged economically.
Description
katedra: KHT; rozsah: 41 s., 3 s. příloh
Subject(s)
výzkum, módní tvůrce, spotřebitel, módní tvorba, konkurence, propagace, zákazník, prodej, research, fashion designer, consumer, fashion production, competition, promotion, purchaser, sale
Citation
ISSN
ISBN