Jak stimulovat zákazníky k větším nákupům

Title Alternative:How to motivate customers to higher purchasing.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Práce je zaměřena na využití visual merchandisingu v praxi. Teoretická část se věnuje popisu základní techniky při prezentování oděvů. Následující kapitolu tvoří strategie visual merchandisingu firmy Nike. Praktickou část práce představuje dotazník přibližující postoj zákazníků Nike ke zboží a následně vyvození důsledků tohoto postoje pro samotnou firmu.
This bachelor work considers a visual merchandising in practice. The theoretical part deals with a description of basic technique in presenting clothes. The following chapter is composed of the visual merchandising strategy of the Nike Company. The experimental part is represented by a questionnaire, which realizes the attitude of Nike´s customers to its goods and after that generalizes the consequences of this attitude for the company itself.
Description
katedra: KHT; rozsah: 41
Subject(s)
visual merchandising, nike, dotazník, reklama, nakupování, oděvy, visual merchandising, nike, questionnaire, advertising, shopping, clothes
Citation
ISSN
ISBN