Reklama v oděvnictví - aplikace u vybrané firmy

Title Alternative:An advertising in clothing - application in company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The target of this bachelor work is to introduce the topic of advertisement and its application in practices. A theoretical part is applied to company Cíl which is firstly a producer of footwear and clothing and fancy goods too. In the end of this bachelor work there are recommendations and improvement suggestions of propagation.
Cílem této bakalářské práce je obeznámení s tématem reklamy a jejím využitím v praxi. Teoretická část je aplikovaná na výrobní družstvo Cíl, které patří, na prvním místě, mezi výrobce obuvi a dále pak konfekce a galanterie. Závěr bakalářské práce se zabývá doporučením a návrhy na zlepšení propagace.
Description
katedra: KKV; rozsah: 89 s., 22 s. obr příloh
Subject(s)
advertising, publicity, publicity matter, media, packing, trade mark, reklama, propagace, propagační prostředky, média, obal, ochranná značka
Citation
ISSN
ISBN