Popularizace a propagace textilní výroby v Čechách - výroba klobouků firmy Tonak, a.s.

Title Alternative:Popularization and Propagation of Textile Production in the Czech Republic - Production of Hats at Company Tonak, a. s.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá popularizací a propagací technologie výroby plstěných klobouků firmy Tonak, a.s. Pro názornou obrazovou ukázku technologie byl vytvořen krátký dokumentární film, který má široké veřejnosti pomoci pochopit proces výroby plstěných klobouků. Srozumitelnost dokumentárního filmu byla ověřena marketingovým výzkumem, pro který byla použita metoda dotazování. Jednotlivé kapitoly popisují technologický postup výroby plstěných klobouků a teorii marketingového výzkumu. Praktická část vypovídá o propagaci technologie, výrobě dokumentárního filmu, informacích a výsledcích zjištěných marketingovým výzkumem. Z výzkumu vyplývá, že dokumentární film o technologii výroby klobouků je srozumitelný, spotřebitel si uvědomuje složitost a náročnost výroby klobouků. Díky tomuto faktu také příznivěji vnímá cenu plstěných pokrývek hlavy.
This bachelor´s essay deals with popularization and propagation of the felt hat production technology of company Tonak, a. s. For a clear visual demonstration of the technology a short documentary film was made in order to help general public understand the process of felt hat production. Comprehensibility of the film was checked by marketing research, in which questioning was used. Individual chapters describe the technological process of production of felt hats and theory of marketing research. The practical part discusses the technology propagation, documentary film production, and the information and results discovered by the marketing research. It is clear from the research that the documentary film about the technology of production of the hats is comprehensible; the consumer understands the complexity and demands of the production. Due to this fact the consumer also perceives the prize of felt hats more positively.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 CD; rozsah: 50 s., 2 s. dotaznik přiloh
Subject(s)
popularizace, klobouk, plsť, dotazník, spotřebitel, výzkum, technologie, publicity, hat, felt, questionare, consumer, research, technology
Citation
ISSN
ISBN