Propagace obchodní firmy

Title Alternative:Propagation of bussiness firm
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The aim of this theses is to find forms of propagation, which are appropriate for shop with cheap clothes on Černý Most. The theses is devided into several parts. After chapter about marketing research, there is the practical part. This part is about supply and demand researches and about prapagation of shop. Visits of shops going to detect their strenghts and weaknesses, which are elaborated by SWOT analysis. Research of demand is elaborated by the help of questionary, which going to identify opinions and preferences of customers. The last part is about several forms of propagation and their prices.
Cílem této práce je najít formy propagace, které vhodné pro prodejnu s levnými oděvy na Černém Mostě..Práce je rozdělena na několik částí. Po kapitole o teorii marketingového výzkumu následuje praktická část práce. Tato část se zabývá průzkumem nabídky a poptávky a propagací prodejny. Návštěva jednotlivých prodejen odhalí jejich slabé a silné stránky, které jsou zpracovány pomocí SWOT analýz. Průzkum poptávky pomocí dotazníků zjistí názory a preference zákazníků.. Poslední část se zabývá jednotlivými formami propagace a jejich cenami.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 40 s., 10 s. příloh
Subject(s)
marketing research, swot analysis, supply, demand, propagation, marketingový výzkum, swot analýza, nabídka, poptávka, propagace
Citation
ISSN
ISBN