Public relation oděvní firmy

Title Alternative:Public relation of clothing company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této bakalářské práce je seznámení s tématem PUBLIC RELATIONS, PROPAGACE, MÉDIA a s jejich využitím v praxi. Teoretická část je aplikována na firmu OP Prostějov Profashion a.s., která se zabývá výrobou klasické módy, jeansové módy a módy pro mladé a na firmu Belvedere Textil s.r.o., zabývající se výrobou hotelového a bytového textilu. V závěru práce je zhodnocení tématu a navržení způsobu vylepšení komunikace pro obě firmy.
The acquaintance with the notions of public relations, advertising and mass media, and their application in practice, is the aim of this BA dissertation. The theoretical part is applied to the firm OP Prostějov Profashion Plc., which produces formal, casual and youth wear, and to the firm Belvedere Textil Ltd., producer of hotel and home textiles. The dissertation closes with an evaluation of the three concepts and a series of adice for both companies on how to improve their communication skills.
Description
katedra: KKV;
Subject(s)
vztahy s veřejností, vzhled, přímý marketing, logo, média, propagace, public relations, image, direkt marketing, logo, media, publicity
Citation
ISSN
ISBN