Tvorba cen v oděvní firmě
Title Alternative:Price setting in clothing company
Loading...
Date
2007
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This thesis is about formation of prices in clothing company.First theoretical part of this work is about calculation. Their spliting and formation. In second theoretical part had been proposed price of product. Third part of this work pointed about implication of price in market. I deal with spliting and influences of price value.Aplication part of this work aspire these theoretical knowledges apply for clothing companies. These calculations are for three kinds of products.
Cílem této bakalářské práce je popsat tvorbu cen v oděvním podniku.V první teoretické části se věnuji kalkulacím. Jejich rozdělením a utvářením.V druhé teoretické části určuji cenu výrobku. Ve třetí části objasňuji význam ceny na trhu. Zabývám se rozdělením a vlivy na výši cen.Aplikační část se snaží tyto teoretické poznatky aplikovat do oděvní firmy. Jde o kalkulace na tři druhy výrobků.
Cílem této bakalářské práce je popsat tvorbu cen v oděvním podniku.V první teoretické části se věnuji kalkulacím. Jejich rozdělením a utvářením.V druhé teoretické části určuji cenu výrobku. Ve třetí části objasňuji význam ceny na trhu. Zabývám se rozdělením a vlivy na výši cen.Aplikační část se snaží tyto teoretické poznatky aplikovat do oděvní firmy. Jde o kalkulace na tři druhy výrobků.
Description
katedra: KKV; rozsah: 37 s., 4 s. obr.příloh
Subject(s)
calculation, price, marketing, strategy, costs, production, kalkulace, cena, marketing, strategie, náklady, režie