Údržba oblečení
Title Alternative:Dress maintenance
Loading...
Date
2007-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této práce bylo pomocí marketingových nástrojů zmapovat vybranou lokalitu Prahy pro zřízení nové provozovny na údržbu oděvů a na základě zjištěných informací následně navrhnout podnikatelský plán pro tento účel. Ze získaných informací vyplynula potencionální potřeba takové provozovny hlavně pro své umístění v komerční zóně s velkou koncentrací převážně kancelářských profesí a nabídkou služeb.
The aim of my thesis was to choose appropriate location in Prague for setting up workroom for dress maintenance by using marketing tools. The research leads to conclusion that there is strong need for such object mainly in commercial area with many administrative jobs and tertiary industry.
The aim of my thesis was to choose appropriate location in Prague for setting up workroom for dress maintenance by using marketing tools. The research leads to conclusion that there is strong need for such object mainly in commercial area with many administrative jobs and tertiary industry.
Description
katedra: KHT; rozsah: 35 s.
Subject(s)
marketingový výzkum, podnikatelský záměr, údržba oděvů, dotazníková akce, marketing research, prospectus, dress maintenance, interview