Věrnostní programy textilních firem v ČR

Title Alternative:Loyalty programmes textile companies in the Czech Republic
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářská práce pojednává o věrnostních programech v textilních firmách v České republice. Mapuje tyto textilní programy, popisuje je jako účinný nástroj marketingu a vymezuje data potřebná pro jeho zavedení a fungování. Poslední kapitoly pojednávají o zavedení věrnostního programu pro značku Reserved.
This diploma thesis is focused on loyalty programmes in textile companies in the Czech Republic, The textile programmes are mapped and described as an effective marketing tool. Data essentials for their successful introduction and functioning are also specified. The final chapters are focused on introducing a loyalty programme for a specific brand - for Reserved.
Description
katedra: KHT; rozsah: 43 s.
Subject(s)
věrnostní programy, jedno-značkové programy, multi-značkové programy, loyalty marketing, zákazníci, crm, loyalty programmes, single-brand programmes, multi-brand programmes, loyalty marketing, customers, crm
Citation
ISSN
ISBN