Vytvoření nové prodejny firmy AVAX a.s.

Title Alternative:Make new shop of firms Avax a.s.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
V této práci se zabývám kalkulací nákladů na vytvoření nové prodejny. Firmy se zabývá výrobou a prodejem spodního prádla dámského, pánského a dětského. Dále vyrábí plavky a sportovní oděvy. Součástí podnikatelského plánu je také prognóza nákladů a výnosů a jejich závěrečné hodnocení. V další části navrhují změny marketingového MIXu, kterým by firmy získala výhodnější postavení na trhu. Poslední část je věnována analýze vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na tuto analýzu bylá použita SWOT analýza.
I do costing in this work for make new shop. Firm is deal with production and sale udnerthings for women, men and children. Next this firm make swimwear and sports clothes. The prognosis of cost nad yield and their final rating is strand contractor´s plan too. I plan changes of marketing MIX in next part. This changes can help get most advantageous positron in market. Last part is about analysis of inside and outside surround of firm. The SWOT analysis was use for this analisis.
Description
katedra: KHT; rozsah: 36 s.
Subject(s)
spodní prádlo, podnikatelský plán, prognóza nákladů a výnozů, marketingový mix, swot analýza, underclothing, enteerprice plan, prognosis costs and yields, marketing mix, swot analysis
Citation
ISSN
ISBN