Vytvoření marketingového oddělení ve firmě RECTICEL Interiors CZ s.r.o.

Title Alternative:Creation of marketing section in the firm RECTICEL Interiors CZ s.r.o.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářská práce pojednává o vytvoření marketingového oddělení ve firmě RECTICEL Interiors CZ s.r.o. V úvodní části jsou nejprve klasifikovány podniky podle velikosti a trhy, na kterých působí. Teoretická část se v první polovině zabývá průmyslovým trhem, na kterém firma působí, jeho specifiky v obchodování, výběru a vztahů s dodavateli, odběrateli a sledováním konkurence. V druhé části věnované teorii je popsán marketing, jeho nástroje, organizace a reorganizace marketingu, kontrola činností a vztahy marketingu k jiným oddělením. Praktická část začíná charakteristikou firmy RECTICEL Interiors CZ s.r.o., dále jsou uvedeny marketingové činnosti, finanční analýza a zdraví podniku. V následující kapitole je popsána situace, týkající se marketingu, v některých nadnárodních společnostech vyrábějících interiéry automobilů, působících na českém trhu. Dále jsou zde popsány různé možnosti činností, návrhy možných řešení marketingového oddělení a celkové zhodnocení návrhů.
The bachelor´s work deals with creation of marketing section in the firm RECTICEL Interiors CZ s.r.o. In the introducing part the companies are classifying by size and market, which operate in. In the first half of the theoretical part is engaged in industrial market, which the firm operate in, its specification in business, selection and relations to suppliers, regular buyers and monitoring competition. In the second half devoted to theory is described marketing, its instruments, organization and reorganization, controlling activities and relations of the marketing to the others sections. The practical part is beginning with characteristic of firm RECTICEL Interiors CZ s.r.o., below is introduced the marketing activities, the financial analysis and salutary of company. In consecutive chapter is described situation of marketing in some multinational companies producing interiors of the cars, operating on the Czech market. Below there is described various feasibility activities, proposals of possibly solutions of the marketing section and total rating of proposals.
Description
katedra: KHT; rozsah: 53 s., 19 s. příloh
Subject(s)
marketingové oddělení, průmyslový trh, průmyslový produkt, průmyslový obchod, konkurence, marketingový mix, organizace marketingu, kontrola a hodnocení, nadnárodní společnost, marketing section, industrial market, industrial product, industrial business, competition, marketing mix, marketing organization, control and appraisal, multinational company
Citation
ISSN
ISBN