Marketing v oděvním průmyslu

Title Alternative:Marketing in the Clothing Industry
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku marketingu v oděvním průmyslu a srovnat teoretická východiska marketingu, aplikací jeho principů v případě konkréní oděvní firmy. Pro toto srovnání byla vybrána firma Sport Studio SUZAN zabývající se výrobou oděvů pro sport a volný čas. V návaznosti předkládám zjištěné nedostatky a možné způsoby řešení těchto problémů vybraného podniku.
The aim or this bachelor work is to approach the specialization in marketing of closing industry and compare the theoretical starting of marketing with the real applicatin, Ihave chosen the company Sport Studio SUZAN which is concerning in a sportwear and leisurewear manufacture. Consequently, I submint drawbacks possible solotion methods of these problems in the chosen company.
Description
katedra: KKV; přílohy: 1 katalog; rozsah: 43 s., 9 obr. příloh
Subject(s)
marketing, cena, propagace, výrobek, lidé, swot anylýza, marketing, price, promotion, product, people, swot analyse
Citation
ISSN
ISBN