Sociální klima ve třídách ZŠ

Abstract
Diplomová práce se zabývá klimatem tříd druhého stupně základních škol. Jejím cílem bylo objasnit teoretická východiska nutná pro interpretaci výsledků preferovaného a aktuálního stavu klimatu a jejich vzájemného porovnání na úrovni jednotlivých tříd i mezi nimi. Výsledkem je vyhodnocení výsledků a porovnání s navržením možné další práce. Výsledky jsou zpracovány tabulkově i graficky a obě formy dotazníku jsou v závěru práce přiloženy.
Diploma thesis deals with second-degree climate classe of primary school. The aim of the thesis was to explain the theoretical bases needed to interpret results of preferred and current state of climate, compare results to classes and between them. The result is proposing further work with classe and their climate. The results are presented in tabular and graphical forms. Both forms of the questionnaire are included at the end of the thesis.
Description
Subject(s)
Sociální klima třídy, Dotazníky CES, Preferované a aktuální klima, Porovnání výsledků, Social climate in classroom, Questionnaire CES, Preffered and Current climate, Comparison of results
Citation
ISSN
ISBN