Dámská módní značka a emoční marketing

Abstract
Záměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat a vyhodnotit, jaké emoce zákazníky ovlivňují při výběru značky, věrnosti ke značce a k opuštění značky. V závěru je shrnutí a vyhodnocení získaných informací.
The aim of this bachelor´s thesis is to elaborate a brief description of the influence of the emotions on the forming of the relation between the brand and its female customers. The theoretic part includes general treatise about the brands, the marketing of the emotions and the competition. Further it includes the introduction of the company Miroslav Kandr - Elegance which produces the women´s fashion Infinite. The practical part includes the marketing research. The aim of the questionnaire is to analyse and evaluate what kind of emotions influence the customer´s choice of the brand, his allegiance to the brand and abandoning of the brand. In the end there is a résumé and evaluation of the gained informations.
Description
Subject(s)
značka, emoce, marketing, dámská móda, brand, emotions, marketing, women´s fashion
Citation
ISSN
ISBN