Sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik

Abstract
Předmětem diplomové práce je návrh a sestavení marketingového plánu pro vybranýpodnik, zabývající se výrobou tradičního českého pečiva. První část je tvořenateoretickými východisky marketingového plánování a příslušných analýz. Následuje část praktická, v níž je zachycena charakteristika podniku, analýza vnějšího a vnitřního prostředí a průzkum chování zákazníků, provedený vlastním dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků analýz jsou navrženy marketingové strategie, které jsou zakomponovány do nově sestaveného marketingového plánu pro sledovanou firmu.
The subject of this theses is a proposal and a creation of a marketing plan for chosen company, which is focused on the production of traditional Czech bakery products. The first part consists of theoretical basis of marketing planning and relevant marketing analysis. The following is a practical part, that captures characteristic of the company, analysis of the internal and external environment and a customer behavior research, which was taken by a questionnaire survey. Based on the results of analysis there are suggested marketing strategies, which are integrated into the newly established marketing plan for the observed company.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingová komunikace, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový plán, SWOT analýza, Marketing, marketing communication, marketing strategy, marketing mix, marketing plan, SWOT analysis
Citation
ISSN
ISBN