Marketingová komunikace vybrané společnosti

Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti KAP ATELIER s.r.o. V první části se práce zabývá teoretickým prozkoumáním dané problematiky včetně moderních forem a aktuálních trendů. Následuje představení vybraného podniku a analyzování jeho současné marketingové komunikace. Důležitou součástí práce je také provedení a následné vyhodnocení dotazníkového šetření spokojenosti se současnou marketingovou komunikací zákazníky společnosti a jejich vnímání nástrojů marketingové komunikace obecně. V závěru práce jsou na základě výsledků marketingového výzkumu navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současné situace.
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of KAP ATELIER s.r.o. The first part gives a theoretical background of the issue including modern forms and contemporary trends and is followed by the introduction of the chosen company and the analysis of its current marketing communication. The next part of the work is dedicated to the conducted research and subsequently to the evaluation of a questionnaire survey of customer satisfaction with the current marketing communication of the company and of their perception of the tools of marketing communication in general. Based on the results of the marketing research, the conclusion offers recommendations, which could lead to an improvement in the current situation.
Description
Subject(s)
marketing, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, reklama online marketing, marketingový výzkum, marketing, marketing communication, instruments of communication mix, advertisement, online marketing, marketing research
Citation
ISSN
ISBN