Marketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portálu

Abstract
Diplomová práce popisuje návrh marketingových a technických postupů a procesů pro uvedení nového webového projektu na trhu včetně analýzy aktuální situace. Důraz je kladen na způsoby zjištění potenciálů Start-upového projektu Reklamář.cz a jejich maximální využití pro efektivní propagaci a rychlé zacílení na požadované segmenty trhu. První část práce se zabývá analýzou aktuální situace na trhu, potencionální konkurencí a využitím získaných dat pro rozšíření možností sledovaného projektu. V další části je zpracovávána oblast samotného uvedení projektu do provozu, kdy je nutné dodržet některé základní zásady jako je maximální technická funkčnost, vizuální dokonalost a předchozí testování funkcí a vlastností na dobrovolných uživatelích. Společně s dalšími podmínkami lze poté daný projekt prezentovat koncovým uživatelům a dále jej propagovat pomocí moderních distribučních kanálů. Popisu možností a typům se věnuje předposlední část práce. Na závěr jsou všechny teoretické i praktické poznatky využity pro plánování reálných kampaní, které ze zjištění vycházejí. Hlavním cílem této práce je využít všechny navržené řešení po spuštění portálu do provozu pro získání rychlého podílu na trhu.
The diploma thesis describes designing of marketing and technical procedures and processes for the launch of a new Web project on the market, including an analysis of the current situation. Emphasis is placed on methods to identify potential of the start-up project Reklamář.cz and maximal utilization of findings for effective and rapid promotion of the desired market segments. The first part deals with the analysis of the current market situation, potential competition and the use of collected data for extension of the project options. The other part analyzes putting the project into operation when it is necessary to observe some basic principles such as the maximum technical functionality, visual excellence and previous testing of functions and features on voluntary users. Together with the other terms can be the project presented to the end users and promoted through modern distribution channels. The last but one part is devoted to the description possibilities and types of these channels. In the end, all the theoretical and practical knowledge are used for planning real campaigns that are based on the findings. The main objective of this work is to use all of the proposed solutions after launching the portal and obtain a quick market share.
Description
Subject(s)
Start-up, webový projekt, Reklamář.cz, marketingová podpora, analýza webového trhu, marketingové kampaně, sociální marketing, moderní distribuční cesty, Start-up, web projects, Reklamář.cz, marketing support, analysis of the web market, marketing campaigns, social marketing, modern distribution channels
Citation
ISSN
ISBN