Webová aplikace pro orientaci uvnitř budov

Abstract
Práce má za cíl řešit možnosti zobrazení budov a navigaci uživatele v prostorovém modelu budov s využitím technologie WebGL. Jsou zde popsány některé techniky pro jejich návrh a následné možnosti zobrazení se zaměřením na vybrané části připraveného modelu. Dále jsou v této práci popsány možnosti propojení dat 3D modelu ze systémem IS/STAG a vyhledávání cest ze získaných dat. Pro toto vyhledávání byl použit A* algoritmus.
The aim of this work is to discuss options for displaying buildings and navigating the user in a 3D model using WebGL technology. It describes some techniques for designing these models and subsequent display options with focus on selected parts of the model. It also describes the possibilities of linking 3D model data from the IS/STAG system and searching the paths from the acquired data. A* algorthm was used for searching between received two points.
Description
Subject(s)
3D modely, WebGL, navigace, Unity3D, A* algoritmus, 3D models, WebGL, navigation, Unity3D, A* algorithm
Citation
ISSN
ISBN