Vizuální komunikace firmy

Abstract
Bakalářská práce popisuje analýzu vizuální identity a následnou práci s ní, za účelem návrhu vizuální stránky marketingové kampaně. Práce se zabývá problematikou firemní identity a vizuální komunikace. Dále je popsán grafický manuál včetně jeho prvků a jejich uplatnění při tvorbě vizuální komunikace. Druhá polovina práce analyzuje vizuální identitu společností HP Inc. a Hewlett Packard Enterprise a její uplatnění v oblasti vizuální komunikace. V poslední kapitole jsou popsány dvě kampaně a postup při návrhu grafických prvků, které obsahují. Závěrem autor vyhodnocuje samotné kampaně a navržená řešení vizuální komunikace.
The bachelor thesis describes the analysis of the visual identity and the subsequent work with it to design the visual side of the marketing campaign. The bachelor thesis describes the issue of corporate identity and visual communication. Afterwards it focuses on the graphic manual, mainly on its elements and their application in the visual communication. The second half of the bachelor thesis analyses the visual identity of HP Inc. and Hewlett Packard Enterprise and its application in the field of visual communication. The last chapter describes two campaigns and a procedure for designing the graphic elements contained therein. In conclusion, the author evaluates the proposed solutions of visual communication.
Description
Subject(s)
vizuální komunikace, firemní identita, vizuální identita, grafický manuál, digitální marketing, visual communication, corporate identity, visual identity, graphic manual, digital marketing
Citation
ISSN
ISBN