Nová fakulta architektury, Drážďany, Německo

Abstract
Zadané místo je v současnosti z části zastavěné, ale výrazně zde převažuje vzrostlá zeleň. Parcela určená pro prostory školy je obdélníkového tvaru, kde jedna strana je několikanásobně větší. Vzniká tím velmi dlouhý a úzký pozemek vymezený již stávajícími objekty kampusu. Školu architektury chápu jako jakýsi nástroj. Nástroj jenž umožňuje: předat, co nejvíce informací začínajícím studentům, upevňování znalostí a vypouštění nových architektů do světa. Hlavní myšlenkou práce je tedy vytvoření základní páteře stroje, jenže je hlavní komunikační linkou a prochází napříč celým pozemkem. Na ní jsou nabaleny jednotlivé hmoty, jenž v sobě ukrývají jednotlivé provozy a dle své funkce jsou i vhodně do prostoru umístěny. Každá hmota má svůj určitý prostor, kubaturu i tvář. Vytvořená páteř budovy procházející přes všechny podlaží, nabízí na určitých místech návštěvníkům různé výhledy a různé prostory. Svým výrazem je lehká a transparentní. Naproti tomu hmoty vystupující z ní jsou skořápkou daných funkcí. Jsou opláštěné cortenovými deskami a na rozdíl od páteře celý objekt zhmotňují.
The specified location is currently part of the suspension, but significantly prevails grown greenery. Plot intended for school spaces is a rectangle, where one side is several times larger. This creates a very long and narrow land defined by the already existing campus buildings.School of architecture can be understood as a sort of tool. A tool that allows: to pass as much information novice students consolidate the knowledge and release of new architects in the world.The main idea of this work is to create a basic spine machine, but the main communication line and passing across the land. On it are each wrapping materials, which are hidden in various operations and according to their function are also conveniently located to the area. Each material has its own specific space yardage and face.Formed the backbone of the building going through all the floors, it offers to certain locations within different views and different spaces. Their expression is light and transparent.In contrast, the mass emerging from the shell are given functions. They are clad corten slabs and unlike spine entire object materialize.
Description
Subject(s)
škola, architektura, Drážďany, corten, skelet, beton, school, architecture, Dresden, corten, skeleton, concrete
Citation
ISSN
ISBN