Komparace principů elektronického podnikání v ČR a UK

Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online prodej na Internetu, přesněji na trhu B2C, tedy trh zaměřený na prodej koncovým zákazníkům. Práce je zaměřena na dvě země, a těmi jsou Česká republika a Velká Británie. V práci jsou popsány zkoumané charakteristiky pro porovnání těchto dvou zemí, jako je chování zákazníka, doprava a platba za zboží a nejprodávanější produkt. Práce popisuje aktuální situaci na trzích elektronického podnikání obou zemí. V druhé části jsou popsány trendy ve Spojeném království, v čem se liší tyto dvě země a v čem jsou naopak podobné. Poslední část shrnuje zjištěné výsledky na základě informací získaných o trhu ve Spojeném království a navrhuje strategii pro vstup na trh elektronického podnikání v UK.
This thesis deals with online sales on the Internet, to be exact on a B2C market, which is a market that is focused on selling goods and services from businesses to consumers via Internet. This thesis focuses on two countries, the Czech Republic and the United Kingdom. Characteristics for the comparison of both countries are described in the thesis, such as consumer behaviour, delivery and payment options or the highest selling products in each country. The thesis describes the current situation on the e-commerce market of both countries. In the second part of the thesis there are market trends in the United Kingdom described, what the differences in each country are and what the similarities are. The last part summarises detected results gathered from the information about the United Kingdom's e-commerce market and suggests a strategy for entering aforementioned e-commerce market.
Description
Subject(s)
elektronické podnikání, Internet, B2C trh, porovnání dvou zemí, Spojené království, vstup na trh, E-commerce, Internet, B2C market, comparison of two countries, United Kingdom, entering market
Citation
ISSN
ISBN