Vývoj edukačních prostor Velké Británie a jejich vliv na žaka a učitele

Abstract
Práce se zaměřuje na problematiku zvyšování kvality výuky skrze architektonické a prostorové řešení výukových prostor nejstarších středních škol ve Velké Británii. V teoretic-ké části jsou rozebrány klíčové faktory prostředí, historie britských škol a vliv na výukové prostory. Praktická část se zaměřuje na návrhy vylepšení tříd ve škole Whitgift s ohledem na osvětlení, uspořádání a akustiku. Cílem je identifikovat kvality britských škol a navrhnout konkrétní doporučení pro zkvalitnění výuky, přičemž aplikovatelnost zlepšujících návrhů je zvažována i pro využití v českých školách.
The thesis focuses on the issue of improving the quality of teaching through the architectural and spatial design of teaching spaces in the oldest secondary schools in the UK. The theoretical part discusses key environmental factors, the history of UK schools and the impact on learning spaces. The practical part focuses on suggestions for classroom improvement at Whitgift School with regard to lighting, layout and acoustics. The goal is to identify the qualities of British schools and to propose specific recommendations for improving the quality of teaching, while the applicability of the improvement proposals is considered for use in Czech schools.
Description
Subject(s)
architektura škol, kvalita výuky, vzdělávací prostor, britské elitní školy, Maslowova py-ramida potřeb
Citation
ISSN
ISBN