El audiolibro y su interpretación como método de enseňanza del espaňol como lengua extranjera

Abstract
Závěrečná práce je věnována využití audioknihy k výuce španělštiny jako cizího jazyka. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zaměřuje na historii audioknihy, na kterou je pohlíženo spíše jako na objev nové doby, což není zcela pravda. Zároveň je tato část věnována rozboru poslechových dovedností a schopností a možnosti jejího dalšího rozvoje. Nechybí ani pohled na poslechové materiály a účastníky procesu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na rozbor pracovních listů, které byly vytvořeny za účelem rozvoje poslechových dovednosti v hodinách španělštiny jako cizího jazyka. Nechybí také krátký rozbor obsažené gramatiky. Pro tvorbu pracovních listů byla využita audiokniha pohádek "Cuentos infantiles clásicos".
This master's thesis deals with the usage of audiobook for teaching Spanish as a foreign language. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on the history of audiobook, which is looked upon more as a discovery of the new era which is not true. Simultaneously, the first part is dedicated to the development of listening skills, capabilities, and abilities of its further development. The view on listening materials and participants of the leaning process is also included. The second part is aimed at the analysis of exercise sheets, that were created for the purpose of developing listening skills in classes of Spanish as a foreign language. There is also an analysis of the included grammar. The audiobook of fairytales "Cuentos infantiles clásicos" was used for the creation of the exercise sheets.
Description
Subject(s)
audiokniha, poslechová dovednost, moderní výuka, "Cuentos infantiles clásicos"
Citation
ISSN
ISBN