Optimalizace 3D scény pro rendering

Abstract
Tématem této diplomové práce je 3D rendering a jeho optimalizace. Teoretická část práce se věnuje představení populárních softwarových nástrojů pro vizualizace a klíčovým faktorům v rámci renderingu pro jednotlivá odvětví. Dále popisuje moderní optimalizační kroky a cesty, jak je možné model či scénu pro 3D rendering optimalizovat. Praktická část je zaměřena na optimalizaci náročného modelu pro automobilový průmysl na třech různých zařízeních s rozdílným výkonem. Finálním krokem práce je vyhodnocení optimalizace z uživatelského i technického hlediska a popsání možných chyb.
The topic of the Diploma thesis is 3D rendering and its optimization. The theoretical part introduces popular software tools for visualization and key factors in rendering for different industries. Furthermore, it describes modern steps and ways to optimize 3D models or scenes for rendering. The practical part of the thesis focuses on enhancing a complex model for the automotive industry on three different devices with varying performance. The final step is to evaluate the optimization from both a user and technical perspective and describe possible errors.
Description
Subject(s)
3D model, decimace trojúhelníků, optimalizace, pracovní stanice, renderování, softwarové nástroje, vizualizace, VRUT.
Citation
ISSN
ISBN